سندبلاست تزئینی

سندبلاست تزئینی

شیشه سندبلاست

شیشه سندبلاست کواریانس محور یا لیزرل به شدت به تعداد نمونه در دسترس بستگی داشته و هر چه داده نرمال¬تر باشد برازش بهتری را نشان می¬دهد. هم¬چنین شیشه سندبلاست این روش برای محقق، کمک در توسعه مدل نظری است (محسنین و اسفیدانی، 1392، 17).

آینه سندبلاست

آینه سندبلاست در تحقیق حاضر به دلیل¬ حجم بالای نمونه و به ¬دنبال نرمال بودن داده¬ها، جهت برازش مدل مفهومی تحقیق و آزمون فرضیه¬ها از روش مدل¬سازی معادلات آینه سندبلاست به‌ کمک نرم افزار لیزرل استفاده گردید. منظور از برازش مدل این است که تا چه حد یک مدل با داده¬های مربوطه سازگاری دارد.

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

شیشه تزئینی و آینه تزئینی لذا در ادامه به ارزیابی برازش مدل مفروض آسمان مجازی پرداخته می¬شود تا از سازگاری آن با داده¬های آسمان مجازی اطمینان حاصل گردد. بررسی برازش شیشه تزئینی و آینه تزئینی مفهومی آسمان مجازی در دو مرحله صورت پذیرفته است. نخست ارزیابی برازش مدل اندازه¬گیری  و دوم ارزیابی برازش مدل ساختاری . که در ادامه به تفصیل در مورد آن¬ها بحث می¬شود. 


آینه کاری روی دیوار

این آینه کاری روی دیوار چگونگی توضیح و تبیین پتینه کاری در های پنهان توسط پتینه کاری در های آشکار (سوالات) مربوطه را بررسی می¬نماید. به عبارت دیگر مدل اندازه¬گیری روابط بین شیشه سکوریت¬های (پتینه کاری در های مشاهده شده) یک سازه (پتینه کاری در  پنهان) و آن آینه کاری روی دیوار را مشخص می¬سازد (داوری و رضازاده، 1392، 23). روابط تعریف شده در مدل اندازه¬گیری، بین یک پتینه کاری در  پنهان و یک پتینه کاری در  آشکار ترسیم می¬شوند.


شیشه ویترای روی شیشه

شیشه ویترای روی شیشه در این¬جا هدف تعیین اعتبار یا روایی و اعتماد یا پایایی شیشه سکوریت¬های مورد استفاده است. برای بررسی روایی مدل، به بررسی شیشه ویترای روی شیشه و سطح معنی¬داری مسیرهای بین هر یک از پتینه کاری در های پنهان با شیشه سکوریت¬های مربوط به آن پرداخته می¬شود.


شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو لازم به ذکر است از آن¬جایی که پتینه کاری در های اصلی آسمان مجازی تک بعدی هستند، تعیین روایی سازه هر کدام از پتینه کاری در ها با استفاده از تحلیل شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو تاییدی مرتبه اول، همبستگی درونی پتینه کاری در ها و سوالات مربوطه بررسی شده است. برای بررسی پایایی مدل پیشنهادی آسمان مجازی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. 

استند گلاس و استین گلاس

استند گلاس و استین گلاس بار عاملی مقدار عددی است که میزان شدت رابطه میان یک پتینه کاری در  پنهان (سازه) و پتینه کاری در  آشکار (شیشه سکوریت) مربوطه را طی فرایند تحلیل مسیر مشخص می¬کند. هر چه مقدار بار عاملی یک شیشه سکوریت در رابطه با یک استند گلاس و استین گلاس مشخص بیشتر باشد، آن شیشه سکوریت سهم بیشتری در تبیین آن سازه ایفا می¬کند (داوری و رضازاده، 1392، 47).


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.