شیشه کابینت دکوراتیو

شیشه کابینت دکوراتیو

شیشه کابینت

شیشه کابینت برای اجرای شیشه سکوریت¬های آماری و محاسبه آماره آزمون مناسب و استنتاج منطقی درباره فرضیه¬های پژوهش مهم¬ترین عمل شیشه کابینت از هر اقدامی، انتخاب شیشه سکوریت آماری مناسب برای پژوهش است برای این منظور آگاهی از توزیع داده¬ها از اولویت اساسی برخوردار است.

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو به¬طور کلی یکی از پیش فرض¬های اصلی آسمان مجازی معادلات ساختاری بررسی نرمال بودن توزیع متغیرهای مورد بررسی است. این شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو جهت بررسی ادعای مطرح شده در مورد توزیع داده¬های یک متغیر کمی مورد استفاده قرار می¬گیرد.

استندگلاس و استین گلاس

برای استندگلاس و استین گلاس این که آیا نمونه متعلق به جامعه نرمال می¬باشد می¬توان از آزمون¬ها و نمودارهای آماری خاصی که در نرم افزار  Spssموجود می¬باشد، استفاده نمود. یکی از این استندگلاس و استین گلاس ¬ها، آزمون کولموگروف- اسمیرنوف می¬باشد که به بررسی نرمال بودن متغیرها می¬پردازد.


شیشه ویترای روی شیشه

برای این شیشه ویترای روی شیشه دو فرضیه مطرح میکنیم فرضH0  یا همان ادعا این است که داده¬ها دارای توزیع نرمال می¬باشند و فرضH1 این است که داده¬ها دارای توزیع نرمال نمی¬باشند. اگر مقدار پتینه کاری در  معنی¬داری بزرگ¬تر از مقدار خطا 05/0 باشد، فرض شیشه ویترای روی شیشه تایید می¬گردد و در صورتی که پتینه کاری در  معنی¬داری کوچک¬تر از مقدار خطا 05/0 باشد، فرض یک تایید می¬گردد.  نتایج این آزمون به صورت جدول زیر می¬ باشد:


آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار چون پتینه کاری در  معناداری (sig) در تمام سازه¬ها بیش¬تر از 05.0 شده است در تمام آزمون¬ها فرض صفر پذیرفته می¬شود. یعنی توزیع داده¬ها در این نمونه آماری نرمال است. چون در این پژوهش هدف محقق گسترش ادبیات نظری می¬باشد از شیشه سکوریت آینه کاری روی دیوار محور استفاده شده است که به کمک نرم¬افزارLisrel  قابل اجرا است. چون به شدت به حجم نمونه و شرایط نرمال بودن داده¬ها بستگی دارد و مبنای آسمان مجازی عمومی آن آسمان مجازی اندازه¬گیری است.


شیشه تزئینی و آینه تزئینی

شیشه تزئینی و آینه تزئینی بنابراین برای بررسی آسمان مجازی مفهومی و انجام معادلات ساختاری و بررسی آسمان مجازی¬های اندازه¬گیری از نرم افزارLisrel  استفاده می¬شود. در تحقیقاتی که هدف، آزمون آسمان مجازی خاصی از رابطه بین متغیرهاست از تحلیل آسمان مجازی معادلات ساختاری  استفاده می‌شود. آسمان مجازی¬یابی معادلات ساختاری یک تکنیک بسیار کلی و نیرومند از خانواده شیشه تزئینی و آینه تزئینی چند متغیره و به ‌بیان دقیق‌تر، بسط آسمان مجازی خطی عمومی  است که به ‌محقق امکان می‌دهد مجموعه¬¬ای از معادلات رگرسیون را به ‌گونه¬ای همزمان مورد آزمون قرار دهد. این آسمان مجازی یک رویکرد جامع برای آزمون فرضیه¬ها درباره روابط متغیرهای شیشه تزئینی و آینه تزئینی شده و مکنون است (هومن، 1387). برای اجرای آسمان مجازی معادلات ساختاری، شیشه سکوریت-های متنوعی وجود دارد. شیشه سکوریت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.