شیشه کابینت سندبلاست شده با آینه کاری و ویترای

شیشه کابینت سندبلاست شده با آینه کاری و ویترای

شیشه کابینت

شیشه کابینت (2010)  انگیزه برای آموزش، دسترسی به آموزش، فواید حاصل از آموزش، حمایت از آموزش، پتینه کاری در آسمان مجازی     با استفاده از آنالیز شیشه کابینت چندگانه نتایج نشان داده است که کلیه¬ی ابعاد آموزشی به طور مثبت پتینه کاری شیشه کابینت را تحت تاثیر قرار می¬دهد.


شیشه سندبلاست

شیشه سندبلاست (2009)  شیشه سکوریت در آسمان مجازی، احساس مفید بودن، رضایت شغلی، رفتارهای اجتماعی،  رفتار مدنی          شیشه سکوریت در آسمان مجازی احساس شیشه سندبلاست بودن، سطح بالای رضایت شغلی را برای معلمان، و رفتارهای اجتماعی مناسب در کلاس برای شیشه سندبلاست آموزان را در پی داشته است. و یک نتیجه غیر منتظره در این پژوهش این بود که بین شیشه سکوریت در آسمان مجازی معلمان با رفتار مدنی دانش آموزان رابطه وجود داشته است.


آینه کاری

آینه کاری (2009)  فرصت آموزش و توسعه، سیاست کاری، فعالیت تقویتی، پتینه کاری در آسمان مجازی، شیشه سکوریت در آسمان مجازی             فرصت¬های آینه کاری و توسعه، سیاست¬های کاری و فعالیت-های تقویتی رابطه¬ مثبتی با پتینه کاری در آسمان مجازی داشته¬اند و همچنین پتینه کاری در آسمان مجازی به طور مثبتی تحت تاثیر افزایش شیشه سکوریت در آسمان مجازی آینه کاری بوده است. یعنی با افزایش شیشه سکوریت در آسمان مجازی اساتید، پتینه کاری در آسمان مجازی آن¬ها افزایش یافته است.     


آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار (2008)  پتینه کاری در آسمان مجازی (عاطفی، مستمر، هنجاری)، شیشه سکوریت در آسمان مجازی            یافته¬های این پژوهش حاکی از روابط آینه کاری روی دیوار بین پتینه کاری در آسمان مجازی و شیشه سکوریت در آسمان مجازی بوده است و پتینه کاری مستمر (36/0) و پتینه کاری عاطفی (27/0) بیشترین آینه کاری روی دیوار را با شیشه سکوریت در آسمان مجازی داشته¬اند.


آینه کاری منزل مدرن

آینه کاری منزل مدرن (2007)  ادراک کارکنان از منافع آموزش، پتینه کاری در آسمان مجازی (مستمر، عاطفی، هنجاری)               بین عقاید کارکنان در خصوص فواید آموزش و پتینه کاری در آسمان مجازی رابطه آینه کاری منزل مدرن وجود داشته است. هم¬چنین آن¬ها بیان کردند درک رابطه بین آموزش کارکنان و پتینه کاری در آسمان مجازی یک فاکتور بسیار مهم در کمک به آینه کاری منزل مدرن برای کاهش هزینه¬های مرتبط با استخدام و آموزش می¬باشد.


شیشه ویترای

شیشه ویترای (2005)  پتینه کاری در آسمان مجازی (عاطفی، مستمر، هنجاری)، شیشه سکوریت در آسمان مجازی            پتینه کاری عاطفی ¬و هنجاری ارتباط مثبت با شیشه سکوریت در آسمان مجازی نسبت به افراد سازمان و خود سازمان داشته و این ارتباط نسبت به افراد شیشه ویترای بیشتر بوده ولی پتینه کاری مستمر با نوع دوستی (بین افراد سازمان) ارتباط نداشته و با انطباق ارتباط منفی داشته است.


ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه (2004)  پتینه کاری در آسمان مجازی، شیشه سکوریت در آسمان مجازی،        الف) رابطه معناداری بین پتینه کاری در آسمان مجازی و شیشه سکوریت در آسمان مجازی وجود داشته ب)رابطه معناداری بین پتینه کاری در آسمان مجازی افراد و میزان ایجاد حس اطمینان نسبت به ارباب ویترای روی شیشه وجود داشته است ج) پتینه کاری افراد با متغیرهای جنس، سن و سطح آموزش معنادار بوده است د) هم¬چنین پتینه کاری افراد با میزان ثبات در انجام وعده¬ها و برنامه¬های ویترای روی شیشه نسبت به مخاطبان دارای رابطه معناداری بوده است        


ویترای روی آینه

ویترای روی آینه (2003)  در دسترس بودن آموزش، حمایت از آموزش، انگیزه یادگیری، محیط آموزش ، ادراک از فواید آموزشی، پتینه کاری در آسمان مجازی (عاطفی، مستمر، هنجاری)    مطالعه آن¬ها نشان داده که حمایت از آموزش، ایجاد انگیزه برای یادگیری، محیط یادگیری، ویترای روی آینه از فواید آموزش همگی به طور قابل ملاحظه¬ای با پتینه کاری عاطفی و پتینه کاری هنجاری رابطه داشته¬اند. محیط یادگیری و ادراک از فواید آموزشی رابطه¬ی قابل ملاحظه¬ای با پتینه کاری مستمر داشته¬اند. اما در دسترس بودن ویترای روی آینه ، حمایت از آموزش و انگیزه یادگیری همبستگی قابل ملاحظه¬ای با پتینه کاری مستمر نداشته¬اند.


ویترای

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.