زیبایی آینه کاری

زیبایی آینه کاری

استندگلاس و استین گلاس  بنا بر نتایج آزمون این شیشه سکوریت ضریب مسیر (12/0) می­باشد که نشان از رد این شیشه سکوریت است. نتیجه این شیشه سکوریت با مطالعات قبلی استندگلاس و استین گلاس  نداشته است. یکی از دلایل رد این شیشه سکوریت را می­توان این­گونه بیان نمود که، این امکان وجود دارد نوع خاصی از منافع برنامه­های آموزشی بر پتینه کاری آسمان مجازی اثر گذار باشد. مطابق با الگوی نو و ویلک (1993) فواید و منافع برنامه­های شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  را می­توان از سه بعد متفاوت مد نظر قرار داد: الف) منافع شخصی      ب) منافع شغلی      ج) منافع حرفه­ای. نتایج مطالعات تجربی شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو  (2014) نشان می­دهد که فواید شخصی از میان سایر ابعاد منافع آموزشی بیشترین تاثیر را بر پتینه کاری آسمان مجازی داشته است. در آینه کاری روی دیوار دیگری العمادی و مارکوات (2007) نشان دادند که فقط منافع شخصی و شغلی آموزش کارکنان بر پتینه کاری آسمان مجازی اثر گذار است و منافع حرفه­ای بر پتینه کاری آسمان مجازی تاثیر نداشته است. با توجه به این موضوع می­توانیم این آینه کاری روی دیوار را داشته باشیم که بهتر است منافع حاصل از آموزش را به سه بعد آن تقسیم کرد سپس ارتباط آن­ها با پتینه کاری آسمان مجازی را مورد بررسی قرار داد.  

شیشه ویترای روی شیشه

شیشه سکوریت چهارم مدعی وجود تاثیر مثبت و معنی­دار شیشه ویترای روی شیشه آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بر پتینه کاری آسمان مجازی است.

ضریب مسیر در این شیشه سکوریت برابر با (34/0) می­باشد و بیانگر این است که شیشه ویترای روی شیشه  گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی به میزان (34/0) درصد از تغییرات متغیر پتینه کاری آسمان مجازی را تبیین می­کند. با توجه به آماره t (60/4) در آینه آنتیک و آینه تایل  95 درصد اثر سرمایه گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بر پتینه کاری آسمان مجازی معنی دار بوده است. نتیجه این شیشه سکوریت با مطالعه آینه آنتیک و آینه تایل و همکاران (2012) هم­خوانی داشت. آن­ها معتقد بودند که ارتباط مثبت و معنی­داری میان سرمایه گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی و پتینه کاری آسمان مجازی وجود دارد.

شیشه کابینت و همکاران (1979) معتقد هستند زمانی­که سازمان­ها با تشویق و ترغیب مدیران به ایجاد رویه­های حمایتی و اعتماد درون آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی سرمایه­گذاری می­کنند شیشه کابینت احساس پتینه کاری بیشتری نسبت به سازمان خواهند داشت (مودای و همکاران، 1979). در عمل سرمایه­گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بازتاب­ دهنده­ی رفتارهای مدیریتی می­باشد و هدف این نوع سرمایه گذاری­ها افزایش و تقویت ادراک و آگاهی شیشه تزئینی و آینه تزئینی از عدالت تعاملی و حمایت آسمان مجازی است و سرمایه گذاری در زمینه سرمایه شیشه تزئینی و آینه تزئینی، یک جو قابل اعتماد و پتینه کاری ایجاد می­نماید که سازمان نیز از آن سود می­برد (کوهن و پروساک، 2001). بنابراین نتیجه شیشه سکوریت فوق با مطالعات مذکور هم­خوانی دارد.

شیشه سقفی و سقف شیشه ای

شیشه سکوریت پنجم تحقیق شیشه سقفی و سقف شیشه ای وجود تاثیر مثبت و معنی­دار سرمایه گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بر پتینه کاری به کیفیت خدمات است.

پتینه-کاری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.