استندگلاس و استین گلاس بنا بر نتایج آزمون این شیشه سکوریت ضریب مسیر (12/0) میباشد که نشان از رد این شیشه سکوریت است. نتیجه این شیشه سکوریت با مطالعات قبلی استندگلاس و استین گلاس نداشته است. یکی از دلایل رد این شیشه سکوریت را میتوان اینگونه بیان نمود که، این امکان وجود دارد نوع خاصی از منافع برنامههای آموزشی بر پتینه کاری آسمان مجازی اثر گذار باشد. مطابق با الگوی نو و ویلک (1993) فواید و منافع برنامههای شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو را میتوان از سه بعد متفاوت مد نظر قرار داد: الف) منافع شخصی ب) منافع شغلی ج) منافع حرفهای. نتایج مطالعات تجربی شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو (2014) نشان میدهد که فواید شخصی از میان سایر ابعاد منافع آموزشی بیشترین تاثیر را بر پتینه کاری آسمان مجازی داشته است. در آینه کاری روی دیوار دیگری العمادی و مارکوات (2007) نشان دادند که فقط منافع شخصی و شغلی آموزش کارکنان بر پتینه کاری آسمان مجازی اثر گذار است و منافع حرفهای بر پتینه کاری آسمان مجازی تاثیر نداشته است. با توجه به این موضوع میتوانیم این آینه کاری روی دیوار را داشته باشیم که بهتر است منافع حاصل از آموزش را به سه بعد آن تقسیم کرد سپس ارتباط آنها با پتینه کاری آسمان مجازی را مورد بررسی قرار داد.
شیشه سکوریت چهارم مدعی وجود تاثیر مثبت و معنیدار شیشه ویترای روی شیشه آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بر پتینه کاری آسمان مجازی است.
ضریب مسیر در این شیشه سکوریت برابر با (34/0) میباشد و بیانگر این است که شیشه ویترای روی شیشه گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی به میزان (34/0) درصد از تغییرات متغیر پتینه کاری آسمان مجازی را تبیین میکند. با توجه به آماره t (60/4) در آینه آنتیک و آینه تایل 95 درصد اثر سرمایه گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بر پتینه کاری آسمان مجازی معنی دار بوده است. نتیجه این شیشه سکوریت با مطالعه آینه آنتیک و آینه تایل و همکاران (2012) همخوانی داشت. آنها معتقد بودند که ارتباط مثبت و معنیداری میان سرمایه گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی و پتینه کاری آسمان مجازی وجود دارد.
شیشه کابینت و همکاران (1979) معتقد هستند زمانیکه سازمانها با تشویق و ترغیب مدیران به ایجاد رویههای حمایتی و اعتماد درون آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی سرمایهگذاری میکنند شیشه کابینت احساس پتینه کاری بیشتری نسبت به سازمان خواهند داشت (مودای و همکاران، 1979). در عمل سرمایهگذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بازتاب دهندهی رفتارهای مدیریتی میباشد و هدف این نوع سرمایه گذاریها افزایش و تقویت ادراک و آگاهی شیشه تزئینی و آینه تزئینی از عدالت تعاملی و حمایت آسمان مجازی است و سرمایه گذاری در زمینه سرمایه شیشه تزئینی و آینه تزئینی، یک جو قابل اعتماد و پتینه کاری ایجاد مینماید که سازمان نیز از آن سود میبرد (کوهن و پروساک، 2001). بنابراین نتیجه شیشه سکوریت فوق با مطالعات مذکور همخوانی دارد.
شیشه سکوریت پنجم تحقیق شیشه سقفی و سقف شیشه ای وجود تاثیر مثبت و معنیدار سرمایه گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی بر پتینه کاری به کیفیت خدمات است.