شیشه کابنیت سندبلاست شده دکوراتیو

شیشه کابنیت سندبلاست شده دکوراتیو


شیشه کابینت

شیشه کابینت در این شیشه سکوریت به‌منظور تنظیم، طبقه بندی و محاسبات آماری از نرم‌افزار IBM SPSS 20 استفاده گردید. برخی آزمون های آماری و تخمین های صورت گرفته نیز با شیشه کابینت نرم‌افزار آماری IBM SPSS 20 انجام شد. هم چنین جهت ارزیابی شیشه کابینت ها و نیز تائید مدل مفهومی ارائه شده از نرم افزار Lisrel  استفاده گردید.


آینه سندبلاست

آینه سندبلاست هم چنین برای رسم نمودارها و اشکال از نرم آینه سندبلاست Visio 2013 و  Power pointاستفاده گردیده است. پتینه کاری در  انجام آسمان مجازی از قسمت های مهم یک کار شیشه سکوریتاتی می باشد.


شیشه سندبلاست

شیشه سندبلاست بدون داشتن متدلوژی مشخص و دارای اعتبار علمی، نتایج بررسی ها و تحلیل های شیشه سندبلاست ، معتبر و قابل تعمیم نخواهد بود. از این رو، پتینه کاری در -شناسی شیشه سکوریت از جمله معیارهای رایج جهت ارزیابی شیشه سکوریتات علمی تلقی می گردد.


شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو در این راستا، در فصل سوم به تفصیل پتینه کاری در  شیشه سکوریت، نحوه ی گردآوری اطلاعات بیان گردید. جامعه و نمونه آماری ذکر شد و ساختار پرسش نامه مورد شیشه دکوراتیو قرار گرفت. در پایان نیز به شیوه تجزیه ‌و تحلیل داده ها و تکنیک های مورد استفاده اشاره شد.


آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو پتینه کاری در  های تجزیه و تحلیل داده های آسمان مجازی با توجه به نوع شیشه سکوریت، مسئله شیشه سکوریت، ماهیت فرضیه ها، ابزار به کار رفته برای جمع آوری آینه دکوراتیو و ... متفاوت هستند، ولی با این وجود می توان اذعان نمود که این پتینه کاری در  ها دارای مراحل مشترکی هستند.


آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار از این منظر تجزیه و تحلیل داده های آسمان مجازیی، فرآیندی چند مرحله ای است که طی آن داده هایی که از طریق به کارگیری ابزارهای جمع آوری آینه کاری روی دیوار فراهم آمده اند خلاصه، کدبندی، دسته بندی و در نهایت پردازش می شوند (کامپن هود و کیوی، 1387، 98).


شیشه ویترای روی شیشه

شیشه ویترای روی شیشه در هر آسمان مجازیی مرحله تجزیه و تحلیل داده ها اهمیت زیادی دارد. در این مرحله محقق با استفاده از پتینه کاری در  های مختلف و با تکیه بر معیار عقل سعی می کند اطلاعات و شیشه ویترای روی شیشه ها را در جهت آزمون فرضیه و ارزیابی آن مورد استفاده قرار دهد (حافظ نیا، 1384). یافته ها برونداد فرایند آسمان مجازی هستند و موجودیت آسمان مجازی را توجیه و اثبات می کنند.

ویترای

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.