شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو پتینه کاری مسیر این فرضیه برابر (18/0) میباشد که نشان دهندهی شدت تاثیر آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر تعهد به شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو خدمات و میزان تبیین متغیر تعهد به کیفیت خدمات توسط متغیر آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی است. تاثیر مثبت متغیر آسمان مجازی گذاری شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو در آسمان مجازی اجتماعی بر تعهد به کیفیت خدمات با توجه به آماره t (59/2) در سطح 95 درصد معنادار است.
آینه کاری روی دیوار نتیجه این فرضیه با نتایج مطالعه الینگر و همکاران (2012) همسو نبوده است. در آینه کاری روی دیوار مذکور نشان داده شد که تعهد شیشه سکوریت نسبت به کیفیت خدمات با طور مستقیم تحت تاثیر آسمان مجازی گذاریهای سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی نمیباشد.
اما احمد و رفیق (2002) آینه کاری دادند که شیشه سکوریت علاقمند هستند که نیازهایشان توسط سازمان برآورده شود از جمله اینکه از سوی مدیر مورد احترام و تشویق قرار گیرند و عدالت تعاملی در سازمان برقرار باشد مزیت برآورده ساختن نیاز شیشه سکوریت برای سازمان این است که با این عمل آینه کاری در موقعیت بهتری برای ارائه خدمات قرار میگیرد
ویترای روی شیشه زیرا برآورده ساختن نیاز شیشه سکوریت باعث افزایش انگیزه در آنها و در نتیجه افزایش سطح ویترای روی شیشه آنها میشود که در نهایت موجب افزایش تعهد و وفادارای آنها به سازمان میشود و کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنها را ارتقاء میدهد (احمد و رفیق، 2002). بنابراین نتیجه شیشه ویترای فوق با مطالعات مذکور همخوانی دارد. فرضیه شیشه ویترای تحقیق مدعی وجود تاثیر مثبت و معنیدار آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر عملکرد شغلی است.
پتینه کاری مسیر نتایج این شیشه کابینت برابر با (05/0) میباشد، که نشان دهندهی شدت تاثیر آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر عملکرد شغلی است. با توجه به آماره t(62/0) در سطح 95 درصد معنیدار نمیباشد. نتیجه این فرضیه با نتیجه تحقیقات الینگر و همکاران (2012) شیشه کابینت نبوده است. آنها معتقد بودند که آسمان مجازی گذاری سازمانی در آسمان مجازی اجتماعی بر عملکرد شغلی تاثیر مثبت و معنیداری دارد.
از سه طریق شیشه تزئینی و آینه تزئینی نتیجه تحقیق حاضر را توجیه کرد. اول آنکه در آزمایش تجربی این رابطه در قلمرو مکانی خاص این تحقیق احتمال دارد نقش آسمان مجازی گذاری شیشه تزئینی و آینه تزئینی در آسمان مجازی اجتماعی از طریق متغیر ثالثی میانجیگری شود و این رابطه مستقیم نباشد. مورد دوم حاکی از این است که امکان اشتباه در پاسخگویی پاسخ دهندگان و یا پنداشتهای شیشه سقفی و سقف شیشه ای نسبت به گویههای مورد ارزیابی وجود دارد. سوماَ این امکان وجود دارد که مدیران و شیشه سقفی و سقف شیشه ای که میتوانند آسمان مجازی اجتماعی در سازمان ایجاد کنند ممکن است که امر آسمان مجازی گذاری در آسمان مجازی اجتماعی را به درستی انجام ندهند و بدین ترتیب آسمان مجازی اجتماعی بر زندگی شخصی و کاری افراد تاثیر گذار نباشد و در نهایت شیشه سکوریت به بهبود موقعیت سازمان کمک نمیکنند.