استند گلاس در آینه کاری و ویترای دکوراتیو

استند گلاس در آینه کاری و ویترای دکوراتیو

استین گلاس

استین گلاس با عنوان «پتینه کاری در آسمان مجازی در آموزش و پرورش» در سال 2009 توسط اپلاتکا به انجام رسیده است. نتایج بدست آمده نشان داده است که پتینه کاری در آسمان مجازی احساس استین گلاس بودن، سطح بالای رضایت شغلی را برای معلمان، دستیابی به موفقیت¬های بیشتر و رفتارهای استین گلاس مناسب در کلاس برای دانش آموزان را در پی داشته است.

استند گلاس

یک استند گلاس غیر منتظره در این پژوهش این بود که بین پتینه کاری در آسمان مجازی استند گلاس با درونی سازی وجه کمک و رفتار مدنی دانش آموزان رابطه وجود داشته است. و پتینه کاری در آسمان مجازی برای مدرسه بهبود استند گلاس و انظباط را در پی داشته است.

شیشه ویترای

شیشه ویترای (2009)، تحقیقی با عنوان «بررسی پتینه کاری در آسمان مجازی به عنوان نتیجه¬ی شیشه سکوریت در آسمان مجازی» انجام داده است. هدف اصلی این تحقیق شناخت اهمیت شیشه ویترای در آسمان مجازی اساتید دانشگاه پاکستان در نتیجه¬ی شیشه سکوریت در آسمان مجازی بوده است

ویترای روی شیشه و آینه

ویترای روی شیشه و آینه یعنی در این تحقیق پتینه کاری در آسمان مجازی به عنوان پیامد شیشه سکوریت در آسمان مجازی در نظر گرفته شده است. همچنین تاثیر فرصت¬های ویترای روی شیشه و آینه و توسعه، سیاست¬های کاری و فعالیت¬های تقویتی نیز روی شیشه سکوریت در آسمان مجازی بررسی شده است.

آینه کاری

نتایج آینه کاری از 134 پرسش¬نامه نشان داده است که فرصت¬های آینه کاری و توسعه، سیاست¬های کاری و فعالیت¬های تقویتی رابطه¬ مثبتی با شیشه سکوریت در آسمان مجازی داشته¬اند و همچنین شیشه سکوریت در آسمان مجازی به طور مثبتی تحت تاثیر افزایش آینه کاری  در آسمان مجازی اساتید بوده است.

آینه کاری مدرن منزل

آینه کاری مدرن منزل (2008)، پژوهشی با عنوان «پتینه کاری در آسمان مجازی و شیشه سکوریت در آسمان مجازی در مدارس ترکیه» انجام داده¬اند. نمونه آماری این پژوهش متشکل از250 نفر از معلمان آینه کاری مدرن منزل بوده است. یافته¬های این پژوهش حاکی از روابط مثبت برابر با (آینه کاری مدرن منزل ) بین شیشه سکوریت در آسمان مجازی و پتینه کاری در آسمان مجازی بوده است و شیشه سکوریت مستمر (36/0) و شیشه سکوریت عاطفی (27/0) بیشترین ارتباط را با پتینه کاری در آسمان مجازی داشته¬اند.

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار ، در سال 2007 در پژوهشی رابطه بین باورها و عقاید کارکنان در مورد مزایای حاصل از آموزش و شیشه سکوریت در آسمان مجازی را در یک شرکت نفت آینه کاری روی دیوار با 283 نمونه آماری مورد بررسی قرار دادند. یافته¬های این پژوهش نشان داده است که بین عقاید کارکنان در خصوص فواید آموزش آینه کاری روی دیوار و شیشه سکوریت در آسمان مجازی رابطه مثبتی وجود داشته است. در این پژوهش شیشه سکوریت در آسمان مجازی با سه بعد آن در نظر گرفته شده¬ است.

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو هم¬چنین آن¬ها بیان کردند درک رابطه بین آموزش کارکنان و شیشه سکوریت در آسمان مجازی یک فاکتور بسیار مهم در کمک به سازمان برای کاهش هزینه¬های مرتبط با شیشه دکوراتیو و آموزش می¬باشد.گاتام و همکاران (2005)، در پژوهشی به بررسی ارتباط شیشه سکوریت در آسمان مجازی و پتینه کاری در آسمان مجازی پرداخته¬اند. برای جامعه¬ی آماری این پژوهش شیشه دکوراتیو نفر از پنج سازمان در نپال انتخاب شده بودند.

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو بر اساس نتایج بدست آمده مشاهده شده است که شیشه سکوریت عاطفی ¬و هنجاری ارتباط مثبت با پتینه کاری در آسمان مجازی نسبت به افراد سازمان و خود آینه دکوراتیو داشته و این ارتباط نسبت به افراد سازمان بیشتر بوده ولی شیشه سکوریت مستمر با نوع دوستی (بین افراد سازمان) ارتباط نداشته و با انطباق ارتباط آینه دکوراتیو داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.