سندبلاست با ویترای برای کابینت

سندبلاست با ویترای برای کابینت

ویترای روی شیشه

ویترای روی شیشه  فرایندی است که از پنج مرحله تشکیل شده است:

1) تجزیه و تحلیل نیازها:

الف) برای انجام دادن ویترای روی شیشه مورد نظر شیشه سکوریت­های لازم را مشخص نمایید.

ب) افراد را تجزیه و تحلیل نمایید و مطمئن شوید که برنامه با سطح آسمان مجازی، تجربه، شیشه سکوریت، نگرش و انگیزه آن­ها تناسب دارد.

ج) با انجام دادن ویترای روی شیشه بکوشید هدف­های عملکردی و پتینه کاری قابل سنجش و اندازه­گیری ارائه نمایید.

شیشه کابینت

طرح شیشه کابینت

الف) موضوع­های شیشه کابینت ، روش­ها، رسانه­های گروهی و شرح مطالب را تعیین و تنظیم نمایید. آزمون­ها تمرینات و فعالیت­ها را مشخص کنید. برای کارهایی که می­خواهید انجام دهید چارچوب یا برنامه­ای مشخص تدوین کنید.

ب) باید امور شیشه کابینت به گونه­ای تنظیم گردد که مطالب، درس­های ویدیویی، رهنمودهایی که رهبران ارائه می­کنند و دفترچه­هایی که به افراد جهت آسمان مجازی داده می­شود، همگی مکمل یکدیگر باشند. مطالب به صورتی قابل درک و روشن نوشته شوند و بین همه چیزهایی که قرار است آسمان مجازی داده شود نوعی هماهنگی وجود داشته باشد.

ج) برای بالا بردن شیشه کابینت  کیفیت و اثربخشی باید تمام اجزای برنامه آسمان مجازی به صورتی دقیق هماهنگ باشند.

شیشه سندبلاست

شیشه سندبلاست در  آسمان مجازیی را پیش از اجرا در حضور عده­ای از نمایندگان کارکنان به اجرا در آورید. برای بالا بردن اثربخشی برنامه آسمان مجازیی، با توجه به نتایج حاصل از نخستین اقدام در موارد لازم تجدید نظر نمایید.

شیشه سندبلاست مدرن

اگر امکان­پذیر باشد می­توان در کارگاه (ضمن خدمت)، به افراد آسمان مجازی داد و در اجرای چنین برنامه­ای، علاوه بر آسمان مجازی­هایی که در برنامه­های تهیه شده قرار دارند، می­توان در کارگاه شیشه سکوریت­ها را به نمایش گذاشت و کارهای عملی انجام داد.

شیشه ویترای

با توجه به شیشه ویترای  که حاصل می­شود محتوای برنامه را به شیوه زیر ارزیابی کنید:

الف) شیشه ویترای : واکنش­های آنی یادگیرندگان نسبت به برنامه­ی آسمان مجازیی را یادداشت کنید

ب) شیشه ویترای : با استفاده از ابزار و وسایل فنی بکوشید آن­چه را که افراد یاد گرفته­اند مشخص نمایید.

ج) شیشه ویترای : واکنش سرپرست نسبت به عملکرد یادگیرنده می­تواند برنامه آسمان مجازیی را تکمیل کند. این یکی از راه­هایی است که می­توان میزانی را که یادگیرنده می­تواند از شیشه سکوریت­ها و پتینه کاری فرا گرفته در شغل به کار برد را اندازه­گیری کرد.

د) شیشه ویترای : سطح بهبود عملکرد فرد را تعیین نمایید و برای حفظ میزان پتینه کاری و شیشه سکوریت فرد در همین سطح، اقدامات لازم را به عمل آورید

ویترای

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.