در این فصل فرضیات تحقیق با آینه کاری از مدل تشریح شده در فصل سوم و با استفاده از دادههای جمع آوری شده، بوسیله نرم افزار Excell،Spss و EViews و استفاده از آزمونهای آینه کاری میانگینها، آمار پارامتریک و ناپارامتریک، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و در نهایت با آینه کاری به نتایج آماری بدست آمده برخی از فرضیات تایید و سایر فرضیات رد شدند.
.آینه کاری منزل | آینه کاری مدرن |
خلاصه نتایج مربوط به رد یا پذیرش فرضیات در جدول زیر ارائه گردیده شده است.
جدول 4- 35: نتایج بررسی فرضیات
فرضیه | نتیجه |
بین روش تقسیم سود و نوع صنعت رابطه معنیداری وجود دارد. | |
بین روش تقسیم سود و بازدهی سهام در شرکت های صنعت پتروشیمی رابطه معنیداری وجود دارد. | |
بین روش تقسیم سود و بازدهی سهام در شرکت های صنعت داروسازی رابطه معنیداری وجود دارد. | رد |
بین روش تقسیم آینه تایل و آینه آنتیک و بازدهی سهام در شرکت های صنعت پتروشیمی و داروسازی رابطه معنیداری وجود دارد. | |
بین روش تقسیم آینه تایل و آینه آنتیک و سودهر سهم در شرکت های صنعت پتروشیمی رابطه معنیداری وجود دارد. | تایید |
بین روش تقسیم سود و سودهرسهم در شرکت های صنعت داروسازی رابطه معنیداری وجود دارد. | شیشه ویترای |
بین روش تقسیم سود و سودهر سهم در شرکت های صنعت پتروشیمی و داروسازی رابطه معنیداری وجود دارد. | |
بین روش تقسیم سود و تغییرات قیمت سهام در شرکت های صنعت پتروشیمی رابطه معنیداری وجود دارد. | رد |
بین روش تقسیم سود و تغییرات قیمت سهام در شرکت های صنعت داروسازی رابطه معنیداری وجود دارد. | |
بین روش تقسیم سود و تغییرات قیمت ویترای روی شیشه در شرکت های صنعت پتروشیمی و داروسازی رابطه معنیداری وجود دارد. | |
نوع شرکت بر رابطه بین روش ویترای روی شیشه سود و بازدهی سهام تاثیر معنیداری وجود دارد. | رد |
نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل های انجام شده بر مبنای طرح شیشه تزئینی و آینه تزئینی در این فصل ارائه شدهاست. با بهرهگیری از تکنیکهای آماری مناسبی که با روش تحقیق و نوع متغیرها سازگاری دارند، داده ها جمع آوری، دسته بندی، تجزیه و تحلیل شده و در نهایت شیشه تزئینی و آینه تزئینی تحقیق مورد آزمون قرار گرفتهاست.
بخش مهم تحقیق، نتیجهگیری از فرضیهها و تهیه طرح و شیشه دکوراتیو و یا آینه دکوراتیو آن میباشد.این نتیجهگیری آخرین تاثیر را هم از حیث سبک نگارش و هم از جهت محتوا باید به خواننده القا نماید. نتیجهگیری باوری مبتنی بر استدلال و بر مبنای شیشه دکوراتیو و یا آینه دکوراتیو حاصل از پژوهش است که در اختیار خوانندگان پژوهش، علاقه مندان به اجرای پژوهشهای آتی مبتنی بر پژوهشهای کنونی و در نهایت استفادهکنندگان کاربردی، قرار میگیرد.
[google_map src=""]