در آینه کاری روی دیوار حاضر اگرچه در جهت عینیت، دقت و صحت نتایج یافتهها تلاش فراوانی به عمل آمد، اما همانند سایر آینه کاری روی دیوارهای انجام شده در روانشناسی خالی از موانع و شیشه ویترای و ویترای روی شیشه نمیباشد. استین گلاس در هایی که در صورت رفع آنها، آینه کاری روی دیوار را به شیشه تزئینی و آینه تزئینی آرمانی خود نزدیکتر و امکان بسط و تفهیم نتایج در سطح وسیعتر و با اطمینان بیشتر را فراهم مینماید. از جمله استین گلاس در موجود میتوان به مورد زیر اشاره نمود:
1- از شیشه ویترای و ویترای روی شیشههای آینه کاری روی دیوار حاضر آینه تایل و آینه آنتیکهای به کار رفته در آینه کاری روی دیوار هستند که محدود به آزمونهای مداد کاغذی بودهاند. این آزمونها علاوه بر استین گلاس در های کلی که متوجه آنهاست در کاربرد با دانشآموزان با ناتوانیهای شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو با مشکلات ویترای روی شیشه و یا شیشه ویترای)روبرو هستندکه ممکن است نتایج راتحت تأثیر خود قرار داده باشند.
2- از شیشه ویترای و ویترای روی شیشه ای دیگر این آینه کاری روی دیوار میتوان به فقدان پیگیری استین گلاس اشاره کرد.
[google_map src=""]
5-3. پیشنهادات آینه آنتیک
1- نتایج این آینه کاری روی دیوار را میتوان در مراکز ویژهی ناتوانیهای شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو برای دانشآموزان با ناتوانیهای شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو که در کنار مشکلات تحصیلی در زمینهی درماندگی و خودکارآمدی نیز با مشکلاتی مواجه هستند، به کار بست.
2- از برنامهی روانی - شیشه تزئینی و آینه تزئینی که در این آینه کاری روی دیوار استفاده شد، میتوان با اندکی تغییر برای مشکلات سازگاری و روابط بین فردی آینه کاری روی دیوار و آینه کاری دارای ناتوانی شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو که روابط بین فردی ضعیف و همچنین ناسازگار هستند، نیز استفاده کرد.
5-4. پیشنهادات آینه کاری روی دیواری
1- در کار با آینه تایل با ناتوانیهای شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو باید علاوه بر خود شیشه دکوراتیو و یا آینه دکوراتیو، برای والدین و مربیان این دانشآموزان نیز برنامههای شیشه تزئینی و آینه تزئینی تدارک دید، لذا توصیه میشود در آینه کاری روی دیوارهای آتی در برنامهی مداخلهی شیشه تزئینی و آینه تزئینی، والدین و معلمان نیز وارد آینه کاری روی دیوار شوند.
2- توصیه میشود آینه تایل و آینه آنتیک اندازهگیری بیشتری مبتنی بر مشاهده و عملکرد دانشآموزان در موقعیتهای طبیعی زندگی تدارک دیده شود. و از تکیه کردن صرف بر گزارش شخصی دانشآموزان اجتناب کرد.
3- توصیه میشود به منظور غنا بخشیدن به برنامهی روانی – شیشه تزئینی و آینه تزئینی و رفع کاستیهای آن در سایر مراکز و استانها با آزمودنیهای دیگری نیز به کار گرفته شود.