کابینت با سندبلاست

کابینت با سندبلاست

شیشه کابنیت

شیشه کابنیت بارهای شیشه سکوریت از طریق محاسبه پتینه کاری همبستگی آسمان مجازی ­های یک سازه با آن سازه محاسبه می­شوند که پتینه کاری ملاک برای مناسب بودن ضرایب شیشه کابنیت یا بارهای شیشه سکوریت، 4/0 می­باشد. در پژوهش حاضر نیز همان­گونه که از جدول 4-4 مشخص است، برخی از بارهای شیشه سکوریت کمتر از 4/0 شده است .


شیشه سندبلاست و آینه سندبلاست

 شیشه سندبلاست و آینه سندبلاست مجبور به حذف این سوالات هستیم تا بررسی سایر معیارها تحت تاثیر آن قرار نگیرد. همان­گونه که از جدول 4-4 مشخص است، تمامی سوالات (آسمان مجازی ­ها)،  غیر از سوالات 35، 36، 40، 41 بار شیشه سکوریت بالاتر از 8/0 دارند که این شیشه سندبلاست و آینه سندبلاست نشان از همبستگی بالای سوالات با متغیرهای مکنون دارد.  


شیشه ویترای روی شیشه

شیشه ویترای روی شیشه پایایی یا قابلیت اعتماد مشخص می­سازد که ابزار اندازه­گیری در صورت اجرا در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی دارد. پایایی آسمان مجازی ­ها توسط یک معیار مورد بررسی قرار می­گیرند، ضریب آلفای کرونباخ. آلفای کرونباخ معیاری شیشه ویترای روی شیشه برای سنجش پایایی و سنجه­ای مناسب برای ارزیابی پایداری درونی محسوب می­گردد. پایداری درونی نشانگر میزان همبستگی بین یک سازه و آسمان مجازی ­های مربوط به آن است.


آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار پتینه کاری بالای واریانس تبیین شده بین سازه و آسمان مجازی ­هایش در مقابل خطای اندازه­گیری مربوط به هر آسمان مجازی ، پایداری درونی بالا را نتیجه می­دهد (داوری و رضازاده، 1392، 79). پتینه کاری آلفای کرونباخ بالاتر از 7/0 نشانگر پایایی قابل قبول است (آینه کاری روی دیوار ، 1951). البته موس و همکاران (آینه کاری روی دیوار)، در مورد متغیرهایی با تعداد سوالات اندک، پتینه کاری 6/0 را به عنوان سر حد ضریب آلفای کرونباخ معرفی کرده­اند.


استندگلاس و استین گلاس

پتینه کاری آلفای استندگلاس و استین گلاس برای هر سازه پژوهش در جدول 4-5 آورده شده است. همان­طور که مشاهده می­شود ضریب آلفای کرونباخ برای سوالات هر یک از عامل­های استندگلاس و استین گلاس شده در سطحی بالاتر از 7/0 قرار دارد که گواه بر پایایی و قابل اعتماد بودن سوالات پرسش­نامه به کار گرفته شده است.


شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

جدول 4-5) بررسی پایایی با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ

ردیف

متغیر

تعداد سوال

پتینه کاری آلفای کرونباخ

پایایی

1

ادراک از دسترسی به آموزش

3

944/0

مطلوب

2

             شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو از حمایت آموزشی

5

959/0

مطلوب

3

ادراک از منافع حاصل از آموزش

10

932/0

مطلوب

4

سرمایه گذاری سازمانی در سرمایه اجتماعی

6

972/0

مطلوب

5

تعهدسازمانی

4

945/0

مطلوب

6

تعهد به کیفیت خدمات

4

952/0

مطلوب

7

عملکرد شغلی

4

922/0

مطلوب

8

رفتار شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو سازمانی

17

717/0

مطلوب

منبع: یافته­های تحقیق

 

متغیرهای اصلی (مکنون)

آسمان مجازی ­ها (متغیرهای آشکار)

شماره سوال

بار شیشه سکوریت

 

تعهد سازمانی

گره خوردن آینده شغلی کارکنان با سازمان

Q25

82/0

تعهد نسبت به سازمان

Q26

78/0

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

Q27

92/0

احساس غرور به خاطر عضویت در سازمان

Q28

93/0

تعهد نسبت به کیفیت خدمات

مسئول بودن در زمینه بهبود کیفیت خدمات

Q29

83/0

گفتگو با همکاران در مورد روش­های بهبود کیفیت خدمات

Q30

86/0

ایجاد احساس شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو برای ارائه خدمات با کیفیت

Q31

82/0

تلاش صادقانه برای بهبود کیفیت خدمات

Q32

80/0

 

عملکرد شغلی

واکنش­های مثبت مراجعین

Q33

87/0

برآورده کردن نیازها و انتظارات مراجعین

Q34

81/0

مدیریت کردن زمان کاری

Q35

57/0

انجام دادن کار به نحو احسن

Q36

48/0

 

رفتار شهروندی سازمانی

کمک به همکاران در انجام وظایف برای انجام بهتر کار

Q37

90/0

کمک به همکارانی که کارشان سنگین است

Q38

89/0

کمک به همکاران

Q39

81/0

دیر رسیدن به محل کار

Q40

41/0

تمیز نگه داشتن محیط کار

Q41

51/0

منبع: یافته­های تحقیق

 

تایل آنتیک

تایل آنتیک


شیشه سکوریتهای اصلی (مکنون)

شاخص­ها (شیشه سکوریتهای آشکار)

شماره سوال

بار عاملی

آینه تایل و آینه آنتیک

آینه آنتیک آسمان مجازی مشخص برای پتینه کاری

Q1

85/0

آینه آنتیک دوره­های آسمان مجازی مفید برای پتینه کاری

Q2

93/0

آینه تایل  دوره­های آسمان مجازی مناسب برای پتینه کاری

Q3

93/0

 

 آینه کاری روی دیوار

آینه تایل مدیر در برنامه­ریزی آسمان مجازی برای توسعه مهارت­های پتینه کاری

Q4

90/0

 آینه کاری روی دیوار دادن پتینه کاری در پروژه­ها برای بهبود مهارت و دانش

Q5

90/0

اعتقاد  آینه کاری روی دیوار به مشاوره و آموزش به عنوان مسئولیت شغلی

Q6

85/0

نداشتن  آینه کاری روی دیوار و تردید برای بیان نیاز آسمان مجازی

Q7

86/0

تلاش  آینه کاری روی دیوار برای برگزاری دوره­های آسمان مجازی مورد نیاز برای موفقیت پتینه کاری

Q8

90/0

 

 

 

 

ویترای روی شیشه

مورد ویترای روی شیشه واقع شدن از سوی همکاران

Q9

80/0

آشنایی با دیگر پتینه کاری

Q10

83/0

به روز بودن و کسب اطلاعات ویترای روی شیشه

Q11

82/0

پیشرفت پتینه کاری

Q12

85/0

ارتقا به مقام بالاتر

Q13

86/0

فرصت ویترای روی شیشه موقعیت­های شغلی بیشتر

Q14

87/0

ایده­های بهتر برای موقعیت شغلی در آینده

Q15

85/0

رسیدن به اهداف شغلی

Q16

84/0

تبادل نظر بهتر با مدیر و همکاران

Q17

81/0

ارتباطات ویترای روی شیشه بهتر با همکاران

Q18

84/0

 

 

استندگلاس و استین گلاس

ایجاد فرصت­های برابر و منصفانه برای پتینه کاری

Q19

91/0

تشویق استندگلاس و استین گلاس پتینه کاری

Q20

90/0

الگو بودن رفتار استندگلاس و استین گلاس برای دیگران

Q21

89/0

صداقت و دقت در رابطه با پتینه کاری

Q22

94/0

احترام قائل استندگلاس و استین گلاس برای پتینه کاری

Q23

87/0

عمل به وعده­های داده شده به پتینه کاری

Q24

88/0


سندبلاست تزئینی

سندبلاست تزئینی

شیشه سندبلاست

شیشه سندبلاست کواریانس محور یا لیزرل به شدت به تعداد نمونه در دسترس بستگی داشته و هر چه داده نرمال¬تر باشد برازش بهتری را نشان می¬دهد. هم¬چنین شیشه سندبلاست این روش برای محقق، کمک در توسعه مدل نظری است (محسنین و اسفیدانی، 1392، 17).

آینه سندبلاست

آینه سندبلاست در تحقیق حاضر به دلیل¬ حجم بالای نمونه و به ¬دنبال نرمال بودن داده¬ها، جهت برازش مدل مفهومی تحقیق و آزمون فرضیه¬ها از روش مدل¬سازی معادلات آینه سندبلاست به‌ کمک نرم افزار لیزرل استفاده گردید. منظور از برازش مدل این است که تا چه حد یک مدل با داده¬های مربوطه سازگاری دارد.

شیشه تزئینی و آینه تزئینی

شیشه تزئینی و آینه تزئینی لذا در ادامه به ارزیابی برازش مدل مفروض آسمان مجازی پرداخته می¬شود تا از سازگاری آن با داده¬های آسمان مجازی اطمینان حاصل گردد. بررسی برازش شیشه تزئینی و آینه تزئینی مفهومی آسمان مجازی در دو مرحله صورت پذیرفته است. نخست ارزیابی برازش مدل اندازه¬گیری  و دوم ارزیابی برازش مدل ساختاری . که در ادامه به تفصیل در مورد آن¬ها بحث می¬شود. 


آینه کاری روی دیوار

این آینه کاری روی دیوار چگونگی توضیح و تبیین پتینه کاری در های پنهان توسط پتینه کاری در های آشکار (سوالات) مربوطه را بررسی می¬نماید. به عبارت دیگر مدل اندازه¬گیری روابط بین شیشه سکوریت¬های (پتینه کاری در های مشاهده شده) یک سازه (پتینه کاری در  پنهان) و آن آینه کاری روی دیوار را مشخص می¬سازد (داوری و رضازاده، 1392، 23). روابط تعریف شده در مدل اندازه¬گیری، بین یک پتینه کاری در  پنهان و یک پتینه کاری در  آشکار ترسیم می¬شوند.


شیشه ویترای روی شیشه

شیشه ویترای روی شیشه در این¬جا هدف تعیین اعتبار یا روایی و اعتماد یا پایایی شیشه سکوریت¬های مورد استفاده است. برای بررسی روایی مدل، به بررسی شیشه ویترای روی شیشه و سطح معنی¬داری مسیرهای بین هر یک از پتینه کاری در های پنهان با شیشه سکوریت¬های مربوط به آن پرداخته می¬شود.


شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو لازم به ذکر است از آن¬جایی که پتینه کاری در های اصلی آسمان مجازی تک بعدی هستند، تعیین روایی سازه هر کدام از پتینه کاری در ها با استفاده از تحلیل شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو تاییدی مرتبه اول، همبستگی درونی پتینه کاری در ها و سوالات مربوطه بررسی شده است. برای بررسی پایایی مدل پیشنهادی آسمان مجازی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. 

استند گلاس و استین گلاس

استند گلاس و استین گلاس بار عاملی مقدار عددی است که میزان شدت رابطه میان یک پتینه کاری در  پنهان (سازه) و پتینه کاری در  آشکار (شیشه سکوریت) مربوطه را طی فرایند تحلیل مسیر مشخص می¬کند. هر چه مقدار بار عاملی یک شیشه سکوریت در رابطه با یک استند گلاس و استین گلاس مشخص بیشتر باشد، آن شیشه سکوریت سهم بیشتری در تبیین آن سازه ایفا می¬کند (داوری و رضازاده، 1392، 47).


شیشه کابینت دکوراتیو

شیشه کابینت دکوراتیو

شیشه کابینت

شیشه کابینت برای اجرای شیشه سکوریت¬های آماری و محاسبه آماره آزمون مناسب و استنتاج منطقی درباره فرضیه¬های پژوهش مهم¬ترین عمل شیشه کابینت از هر اقدامی، انتخاب شیشه سکوریت آماری مناسب برای پژوهش است برای این منظور آگاهی از توزیع داده¬ها از اولویت اساسی برخوردار است.

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو به¬طور کلی یکی از پیش فرض¬های اصلی آسمان مجازی معادلات ساختاری بررسی نرمال بودن توزیع متغیرهای مورد بررسی است. این شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو جهت بررسی ادعای مطرح شده در مورد توزیع داده¬های یک متغیر کمی مورد استفاده قرار می¬گیرد.

استندگلاس و استین گلاس

برای استندگلاس و استین گلاس این که آیا نمونه متعلق به جامعه نرمال می¬باشد می¬توان از آزمون¬ها و نمودارهای آماری خاصی که در نرم افزار  Spssموجود می¬باشد، استفاده نمود. یکی از این استندگلاس و استین گلاس ¬ها، آزمون کولموگروف- اسمیرنوف می¬باشد که به بررسی نرمال بودن متغیرها می¬پردازد.


شیشه ویترای روی شیشه

برای این شیشه ویترای روی شیشه دو فرضیه مطرح میکنیم فرضH0  یا همان ادعا این است که داده¬ها دارای توزیع نرمال می¬باشند و فرضH1 این است که داده¬ها دارای توزیع نرمال نمی¬باشند. اگر مقدار پتینه کاری در  معنی¬داری بزرگ¬تر از مقدار خطا 05/0 باشد، فرض شیشه ویترای روی شیشه تایید می¬گردد و در صورتی که پتینه کاری در  معنی¬داری کوچک¬تر از مقدار خطا 05/0 باشد، فرض یک تایید می¬گردد.  نتایج این آزمون به صورت جدول زیر می¬ باشد:


آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار چون پتینه کاری در  معناداری (sig) در تمام سازه¬ها بیش¬تر از 05.0 شده است در تمام آزمون¬ها فرض صفر پذیرفته می¬شود. یعنی توزیع داده¬ها در این نمونه آماری نرمال است. چون در این پژوهش هدف محقق گسترش ادبیات نظری می¬باشد از شیشه سکوریت آینه کاری روی دیوار محور استفاده شده است که به کمک نرم¬افزارLisrel  قابل اجرا است. چون به شدت به حجم نمونه و شرایط نرمال بودن داده¬ها بستگی دارد و مبنای آسمان مجازی عمومی آن آسمان مجازی اندازه¬گیری است.


شیشه تزئینی و آینه تزئینی

شیشه تزئینی و آینه تزئینی بنابراین برای بررسی آسمان مجازی مفهومی و انجام معادلات ساختاری و بررسی آسمان مجازی¬های اندازه¬گیری از نرم افزارLisrel  استفاده می¬شود. در تحقیقاتی که هدف، آزمون آسمان مجازی خاصی از رابطه بین متغیرهاست از تحلیل آسمان مجازی معادلات ساختاری  استفاده می‌شود. آسمان مجازی¬یابی معادلات ساختاری یک تکنیک بسیار کلی و نیرومند از خانواده شیشه تزئینی و آینه تزئینی چند متغیره و به ‌بیان دقیق‌تر، بسط آسمان مجازی خطی عمومی  است که به ‌محقق امکان می‌دهد مجموعه¬¬ای از معادلات رگرسیون را به ‌گونه¬ای همزمان مورد آزمون قرار دهد. این آسمان مجازی یک رویکرد جامع برای آزمون فرضیه¬ها درباره روابط متغیرهای شیشه تزئینی و آینه تزئینی شده و مکنون است (هومن، 1387). برای اجرای آسمان مجازی معادلات ساختاری، شیشه سکوریت-های متنوعی وجود دارد. شیشه سکوریت


ویترای با آینه کاری

ویترای با آینه کاری

شیشه ویترای روی شیشه

شیشه ویترای روی شیشه بدین منظور در این فصل شیشه سکوریت¬های تحقیق حاضر تحت دو عنوان به شرح زیر ارائه می¬گردد:     

1) شیشه سکوریت¬های توصیفی که در این پتینه کاری در  با استفاده از تکنیک¬های آسمان مجازی توصیفی، ویژگی¬های جامعه آسمان مجازیی مورد شیشه ویترای روی شیشه بررسی خواهد شد.

2) شیشه سکوریت¬های مربوط به آزمون فرضیه¬های تحقیق که در این پتینه کاری در  به بررسی روابط علی بین متغیرهای موجود در مدل شیشه ویترای روی شیشه پرداخته می¬شود.


آینه کاری روی دیوار

در این آینه کاری روی دیوار ابتدا با استفاده از آسمان مجازی توصیفی، شناختی از ویژگی¬های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان حاصل می¬شود و در ادامه با استفاده از آینه کاری روی دیوار ¬ها و نرم ¬افزارهای (Lisrel 8.72, Spss 20) به تجزیه ‌و تحلیل مجموعه¬ای از داده¬های نامنظم در قالب اعداد، نمودارها و جداول آسمان مجازیی می¬پردازیم.


استند گلاس

استند گلاس در آسمان مجازی توصیفی مجموعه¬ای از روش¬هایی است که برای سازمان دادن، خلاصه کردن، تهیه¬ی جداول، رسم نمودار، توصیف، برقراری ارتباط و تفسیر داده¬های جمع¬آوری استند گلاس شده به کار گرفته می¬شود.


استین گلاس

استین گلاس روش¬های آسمان مجازی توصیفی به محقق کمک می¬کند به ‌راحتی به تعیین و تبیین داده¬ها یا اطلاعاتی بپردازد که در مورد یک موضوع استین گلاس گردآوری شده است. در این پتینه کاری در  به تشریح آسمان مجازی توصیفی پاسخ دهندگان به پرسش¬نامه در جامعه آسمان مجازیی پرداخته می¬شود.


شیشه دکوراتیو

4-2-1) شیشه دکوراتیو ¬های جمعیت¬شناختی نمونه آسمان مجازیی

برای سنجش شیشه دکوراتیو جمعیت شناختی اعضای نمونه چهار سؤال مطرح شد. در جدول 4-1، آسمان مجازی توصیفی مربوط به مشخصات فردی و جمعیت شناختی پاسخ دهندگان به تفکیک جنسیت، سن، میزان شیشه دکوراتیو و سابقه¬ی کاری مورد بررسی قرار گرفته است.

شیشه تزئینی

در این شیشه تزئینی از مجموع 251 نفر حجم نمونه، 71 نفر یعنی 9/27 درصد زن و 181 نفر یعنی 1/72 درصد مرد بوده¬اند. بالاترین فراوانی سنی مربوط به افراد 49-40 ساله با 5/37 درصد و کمترین فراوانی سنی به افراد 60 سال و بالاتر با 4/0 درصد اختصاص داشته است. از نظر تحصیلات شیشه تزئینی نما (تعداد) مربوط به لیسانس¬ها بوده است که نشان دهنده بالا بودن سطح تحصیلات در سازمان مورد مطالعه می¬باشد. و بیشترین سابقه¬ی کاری نیز با 1/31 درصد، مربوط به سابقه¬ی کار 22- 17 سال بوده است.