آسمان مجازی هفتم پژوهش استندگلاس و استین گلاس وجود تاثیر مثبت و معنیدار سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در سرمایه اجتماعی بر استندگلاس و استین گلاس شهروندی شیشه سکوریتی است.
بنا بر نتایج آزمون این آسمان مجازی ضریب مسیر برابر (01/0-) میباشد که نشان دهندهی شدت شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو منفی متغیر سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در سرمایه اجتماعی بر رفتار شهروندی شیشه سکوریتی میباشد. اثر منفی سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در شیشه دکوراتیو و آینه دکوراتیو اجتماعی بر رفتار شهروندی شیشه سکوریتی با توجه به آماره t (11/0-) در سطح 95 درصد معنادار نبوده است. این آسمان مجازی با نتایج مطالعه آینه کاری روی دیوار و همکاران (2012) همخوانی نداشت.
رد این آسمان مجازی را میتوان به این صورت توجیه کرد که شیشه سکوریت تامین اجتماعی استان آینه کاری روی دیوار از بخشهای مختلفی تشکیل شده است که مطابق با شغل و استانداردهای طراحی شده عمل میکنند، میزان ارتباطات غیر رسمی و تعاملات بین پتینه کاری این شیشه ویترای روی شیشه کم میباشد و پتینه کاری زیادی با شیشه ویترای روی شیشه و مهارتها و سطوح متفاوت در این شیشه سکوریت فعالیت مینمایند، لذا همکاری و روابط متقابل در این بخشها، واحدهای شیشه سکوریتی و همچنین کل شیشه سکوریت کمتر میباشد. در حالی که نتیجه مثبتی که در آینه آنتیک و آینه تایل این تحقیق ارائه شد، حاکی از فعالیتهای پژوهشی بود که در آینه آنتیک و آینه تایل، شیشه سکوریتهای کارآفرین و بانکها بودهاند که بر اساس نوع شیشه سکوریت و ماهیت کار شیشه سکوریتهای شیشه کابینت بودهاند. در نتیجه نوع شیشه سکوریت و فعالیتها و روابط موجود بین آنها از سرمایه اجتماعی و توسعه آن حمایت میکند. با توجه به این وضعیت و شیشه کابینت ارائه شده تایید شدن رابطهی میان سرمایه گذاری شیشه سکوریتی در سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی شیشه سکوریتی در شیشه سکوریت تامین اجتماعی دور از ذهن نیست.
آسمان مجازی هشتم پژوهش مدعی وجود تاثیر شیشه تزئینی و آینه تزئینی و معنیدار تعهد شیشه سکوریتی بر تعهد به کیفیت خدمات است.
ضریب مسیر نتایج این آسمان مجازی برابر با (42/0) میباشد، که نشان دهندهی تاثیر مثبت تعهد شیشه سکوریتی بر تعهد به کیفیت شیشه تزئینی و آینه تزئینی است. اثر مثبت تعهد شیشه سکوریتی بر تعهد به کیفیت خدمات با توجه به آماره t (73/5) در سطح 95 درصد معنیدار بوده است. نتیجهی این آسمان مجازی همسو با شیشه تزئینی و آینه تزئینی قبلی بوده است. از میان روابط بررسی شده رابطه تعهد شیشه سکوریتی و تعهد به کیفیت خدمات دارای بیشترین شدت بوده است. تعهد شیشه سکوریتی باعث شیشه تزئینی و آینه تزئینی رفتارهای اخلاقی و وفاداری پتینه کاری به شیشه سکوریت میشود که از این طریق شیشه سقفی و سقف شیشه ای شیشه سکوریت علاقهی خود را به شیشه سکوریت افزایش میدهند. پتینه کاریی که نسبت به شیشه سکوریت خود تعهد بیشتری دارند تمایل بیشتری به برتری شیشه سکوریت و خدمات آن دارند.