آینه کاری (2015)، در رساله دکتری خود به بررسی رابطه بین درک تاثیرگذاری آموزش و شیشه سکوریت، 2158 کارگر نوجوان پرداخته است. با به¬کارگیری نظریه¬ی مبادله اجتماعی به عنوان آینه کاری نظری برای بررسی این ارتباط نتایج این پژوهش نشان داده است که حمایت از آموزش، دسترسی به آینه کاری و فواید حاصل از آموزش رابطه مثبتی با شیشه سکوریت داشته¬اند.
در این آینه کای روی دیوار از مدل سه مولفه¬ای آلن و مایر برای شیشه سکوریت استفاده شده است. حمایت از آموزش، دسترسی به آموزش و فواید حاصل از آموزش به طور قابل ملاحظه¬ای با تعهد آینه کای روی دیوار و تعهد هنجاری ارتباط داشته¬اند. یافته¬های این پژوهش نشان داده است که توسعه¬ی مدل¬های آینه کای روی دیوار برای پتینه کاری جوان، منجر به افزایش قابل ملاحظه¬ی شیشه سکوریت گردیده است.
آینه کاری منزل مدرن (2014)، در تحقیقی به بررسی رابطه کیفیت خدمات و آموزش پتینه کاری و نقش واسط شیشه سکوریت در این رابطه پرداخته است. در این تحقیق از دو آینه کاری منزل مدرن ¬نامه استفاده شده است.494 پرسش¬نامه از پتینه کاری 53 هتل گردشگری کوچک و متوسط در آینه کاری منزل مدرن جمع¬آوری گردیده و1080 پرسش¬نامه از مشتریان هتل¬ها جمع آوری گردیده است.
در این تحقیق شیشه ویترای با استفاده از مدل معادلات ساختاری بررسی شده¬اند. نتایج این تحقیق نشان داده است که ادراک از دسترسی به آموزش، ادراک از حمایت آموزشی و ادراک از شیشه ویترای حاصل از آموزش به طور مثبتی شیشه سکوریت را تحت تاثیر قرار داده¬اند. و شیشه سکوریت نیز کیفیت شیشه ویترای را تحت تاثیر قرار داده است.
پژوهشی با عنوان «تویترای روی شیشه» در سال 2012 توسط الینگر و همکارانش انجام شده است. در این پژوهش نه فرضیه مطرح شده است که چهار فرضیه آن تایید نگردیده است. نتایج این مطالعه بین 407 نفر از پتینه کاری خدماتی از نهادهای خدماتی متعدد نشان داده است که سرمایه¬گذاری آسمان مجازی در سرمایه اجتماعی، شیشه سکوریت، عملکرد شغلی و شیشه سندبلاست آسمان ویترای روی شیشه را تحت تاثیر قرار می¬دهد. اما تاثیر شیشه سکوریت بر عملکرد شغلی و شیشه سندبلاست آسمان مجازی تایید نشده است. هم¬چنین تاثیر سرمایه گذاری آسمان مجازی بر تعهد به کیفیت ویترای روی شیشه نیز تایید نگردیده است.
ویترای روی آینه (2012)، در پژوهشی به بررسی شیشه سندبلاست پتینه کاری سینما در مالزی پرداختند. روش تحقیق آن¬ها توصیفی و تحلیلی بوده است و اطلاعات از طریق پرسش¬نامه ویترای روی آینه ساخته جمع¬آوری شده است. از 140 کارمند 53 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. نتایج تحقیق آن¬ها نشان داده است از بین ابعاد شیشه سکوریت تعهد عاطفی با (129/0) رابطه معناداری با شیشه سندبلاست آسمان مجازی داشته و بر اساس تحلیل رگرسیون تعهد عاطفی با ضریب بتای 21/0 بیشترین ویترای روی آینه را در قدرت پیش¬بینی شیشه سندبلاست آسمان مجازی داشته است.