هاینریش ولفلفین (1964 – 1864) ، که در دوره استین گلاس آپارتمانی بورکلارد در بازل تحصیل کرد ، “پدر” تاریخ هنر مدرن است. وولفلین در استین گلاس, استن گلاس, استند گلاس , استیند گلاس , استین گلس, استن گلس, استند گلس , استیند گلس , درب استین گلاس, استین گلاس, استین گلاس چیست, اموزش استین گلاس ,آموزش استین گلاس , آموزش تصویری استین گلاس, اموزش تصویری استین گلاس, لوازم استین گلاس, استین گلاس ارزان، قیمت استین گلاس های برلین ، بازل ، مونیخ و زوریخ تدریس می کرد. تعدادی از دانشجویان به مشاغل ممتازی در تاریخ هنر رفتند ، از جمله Jakob Rosenberg و Frida Schottmuller. وی یک رویکرد علمی را به تاریخ هنر معرفی کرد و بر سه مفهوم متمرکز بود. اولا ، وی سعی کرد هنر را با استفاده از روانشناسی ، به ویژه با استفاده از اثر ویلهلم ووندت مطالعه کند. وی از جمله موارد دیگر استدلال کرد که اگر آنها به بدن انسان شباهت داشته باشند ، هنر و معماری خوب هستند.
وینکلمان توسط یوهان ولفگانگ گوته و فردریش گنبد شیشه ای فلزی گنبد شیشه ای , گنبد استین گلاس, گنبد شیشه ای استین گلاس, گنبد سقفی, سقف گنبدی, سقف شیشه ای , سقف نورگیر شیشه ای, گنبد سقفی, سقف استین گلاس خوانده شد ، که هر دو شروع به نوشتن در مورد تاریخ هنر کردند ، و شرح او از گروه Laocoön باعث پاسخی توسط لسینگ شد. ظهور هنر به عنوان موضوع اصلی گمانه زنی های فلسفی با ظهور نقد قضاوت ایمانوئل کانت در سال 1790 تقویت شد و در ادامه سخنرانی های هگل درباره زیبایی شناسی قرار گرفت. فلسفه هگل الهام بخش مستقیم برای کارل اشناس بود. Niederländische Briefe Schnaase مبانی نظری تاریخ هنر را به عنوان یک رشته مستقل تشکیل داد و Geschichte der bildenden Künste ، یکی از اولین نظرسنجی های تاریخی هنر تاریخ هنر از دوران باستان تا رنسانس ، تدریس تاریخ هنر را در دانشگاه های آلمانی زبان انجام داد. . نظرسنجی Schnaase همزمان با اثری مشابه توسط Franz Theodor Kugler منتشر شد.
همزمان با شغل ولففلین ، یک مدرسه بزرگ اندیشه هنری-تاریخی در دانشگاه گنبد شیشه ای فلزی ایجاد شد. نسل اول مکتب وین تحت سلطه گنبد شیشه ای , گنبد استین گلاس, گنبد شیشه ای استین گلاس, گنبد سقفی, سقف گنبدی, سقف شیشه ای , سقف نورگیر شیشه ای, گنبد سقفی, سقف استین گلاس ریگل و فرانتس ویکفوف ، هر دو دانش آموز موریتز تاوزینگ بود و با تمایل به ارزیابی مجدد دوره های مغفول مانده یا بی ارزش در تاریخ هنر مشخص شد. Riegl و Wickhoff هر دو به طور گسترده ای در مورد هنر دیرینه باستان نوشتند ، که قبل از آنها دوره ای از نزول از آرمان کلاسیک در نظر گرفته شده بود. ریگل همچنین در ارزیابی مجدد باروک نقش داشته است.
گنبد شیشه ای فلزی
اگر چنین است ، هنر غیر نمایشی است - که به آن انتزاعی نیز گنبد شیشه ای شهری می شود. واقع گرایی و گنبد شیشه ای , گنبد استین گلاس, گنبد شیشه ای استین گلاس, گنبد سقفی, سقف گنبدی, سقف شیشه ای , سقف نورگیر شیشه ای, گنبد سقفی, سقف استین گلاس در یک زنجیره وجود دارد. امپرسیونیسم نمونه ای از یک سبک بازنمایی است که به طور مستقیم تقلید نبود ، بلکه سعی در ایجاد "برداشت" از طبیعت داشت. اگر اثر نمایشی نیست و بیانگر احساسات ، آرزوها و آرزوهای هنرمند است یا جستجوی آرمانهای زیبایی و فرم است ، اثر غیر نمایشی است یا اثری از اکسپرسیونیسم است.
تجزیه و تحلیل نمادین یکی از عناصر طراحی خاص یک شی است. از طریق خواندن گنبد شیشه ای شهری چنین عناصر ، می توان ردیف و نسب آن ها را ردیابی کرد ، و با آن نتیجه گیری در مورد ریشه و مسیر این نقوش به دست می آورد. به نوبه خود ، می توان مشاهدات متعددی را در مورد ارزش های اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و زیبایی شناختی افراد مسئول تولید شی انجام داد.
بسیاری از مورخان هنر از نظریه انتقادی برای ترسیم سوالات خود در مورد اشیاء می کنند. این تئوری گنبد شیشه ای , گنبد استین گلاس, گنبد شیشه ای استین گلاس, گنبد سقفی, سقف گنبدی, سقف شیشه ای , سقف نورگیر شیشه ای, گنبد سقفی, سقف استین گلاس در برخورد با اشیاء جدید ، از اواخر قرن 19 به بعد ، استفاده می شود. نظریه انتقادی در تاریخ هنر غالباً از دانشمندان ادبیات وام گرفته می شود و شامل استفاده از چارچوب تحلیلی غیر هنری برای مطالعه اشیاء هنری است. نظریه های فمینیستی ، مارکسیستی ، نژاد انتقادی ، عجیب و غریب و نظریه های پسا استعمار ، همه در این رشته به خوبی تثبیت شده اند.
[caption id="" align="aligncenter" width="256"]چنین "کانونی" برجسته است ، همانطور که با انتخاب گنبد شیشه ای چینی موجود در کتابهای تاریخ هنر گنبد شیشه ای , گنبد استین گلاس, گنبد شیشه ای استین گلاس, گنبد سقفی, سقف گنبدی, سقف شیشه ای , سقف نورگیر شیشه ای, گنبد سقفی, سقف استین گلاس داده شده است. با این وجود ، از قرن بیستم تلاش شده است تا این رشته مجدداً تعریف شود تا بیشتر در هنر غیر غربی ، هنری که توسط زنان و خلاقیتهای بومی ساخته شده است ، فراگیرتر باشد.
تاریخ هنر همانطور که می دانیم در قرن بیست و یکم از قرن نوزدهم آغاز شد اما دارای سابقه ای است که مربوط به جهان باستان است. نظیر تحلیل روندهای تاریخی در سیاست ، ادبیات و علوم ، این نظم و انضباط از وضوح و قابل حمل بودن کلام مکتوب سود می برد ، اما مورخان هنر نیز به تحلیل های رسمی ، نشانه شناسی ، روانکاوی و نمادنگاری اعتماد می کنند. پیشرفت در تکنیک های تولید مثل و چاپ عکس پس از جنگ گنبد شیشه ای چینی دوم توانایی تولید مثل آثار گنبد شیشه ای , گنبد استین گلاس, گنبد شیشه ای استین گلاس, گنبد سقفی, سقف گنبدی, سقف شیشه ای , سقف نورگیر شیشه ای, گنبد سقفی, سقف استین گلاس را افزایش داده است. چنین فناوری هایی به پیشرفت های این رشته به روش های عمیق کمک کرده اند ، زیرا امکان مقایسه آسان اشیاء را فراهم کرده اند. مطالعه هنر تجسمی که به این ترتیب توصیف شد ، می تواند عملی باشد که شامل درک مورخان هنر روشهای زیادی را در تحقیقات خود درمورد هستی شناسی و تاریخچه اشیاء به کار می برند.
[caption id="" align="alignnone" width="256"]